Camping Beringerzand, Camping de Heldense Bossen en Camping het Vossenveld namen deel. “Ik weet niet wat ik zie”, is een van de reacties.
Visie
Vorig jaar werd de nieuwe visie gepresenteerd van het toeristisch en recreatief platform. Het moet de gemeente meer op de kaart zetten en de inwoners zelf tot ambassadeur maken van de gemeente. Onder de titel ‘Goeie Grond’ wordt er een campagne gevoerd. Kartrekker van de fietstocht is Jan Bouten, die zelf met het idee kwam. “We hebben prachtige campings liggen. Die moeten we opstellen voor het publiek, dat was mijn idee.” En zo gebeurde het. Er werden verkeersregelaars opgetrommeld en er waren stands met eten en informatie.
Docent
Een van de bezoeker op Vossenveld is een oud-docent van de huidige eigenaar. “Ik heb hem in de klas gehad en nu zoveel jaar later ga ik bij hem in de keuken kijken. Hij heeft het goed voor elkaar.” Ook eigenaar Ed Vossen is blij met de opkomst en reacties. “Leuk om aan de eigen inwoners te laten zien wat we hier doen.”